Upozornění pro klienty co nabíjejí přes platební bránu!
V případě, kdy dojde ke špatnému nabití z důvodu Vámi špatně zadaného telefonního čísla nebo e-mailové adresy, bude tato oprava uhrazena dvěma minutami z Vašeho účtu. Děkujeme za pochopení.
Upozornění pro klienty!
Našim i budoucím klientům sdělujeme, že se distancujeme od zasílání nevyžádaných SMS klientům / i bývalým/, které je vyzývají k volání na tu či onu on-line linku Kartářek. Považujeme to za nekorektní jednání a nevyžádané reklamní sdělení. Také neposíláme žádné e.maily ani výzvy k opakovanému volání na tyto on-line linky.
Našim klientům garantujeme ochranu jejich osobních údajů.
Od ledna 2018 vstoupil v platnost nový zákon, upravující délku volání možný limit úhrady za něj. Ten se týká linek začínajících číslem 906..Proto vám může váš operátor na toto číslo volání omezit. Toto omezení můžete vyřešit i trvale voláním z jiného telefonního čísla nebo jiné i předplacené SIM karty pokud tato situace nastane.
Dojde-li k ukončení hovoru před tím, než se klient takto sám rozhodne, není to z důvodu technické závady na naší straně ani na straně našeho poskytovatele.
Všechny služby včetně ceny zůstávají nezměněné.
Děkujeme vám za vaší přízeň.
Celé znění zákona je k nahlédnutí ZDE
Vaše Kartářky Plus.
Linka ze Slovenska
Od dnešního odpoledne se na naší věšteckou linku můžete dovolat také ze Slovenska (cena 1,60 € / min vč. DPH).
Volejte na číslo: 0900 699 234
4. 10. 2016